tirsdag 10. september 2013

Vogna til David-Elias

Åh >Emmaljunga< i mitt hjerte! 
Første vogna jeg kjøpte til David-Elias var en babytravel. Jeg var ikke fornøyd med denne, kjøpte den lenge før David-Elias kom til verden og byttet den lenge før han kom også. Den var både tung, ikke så fin å se på og upraktisk. Det var ingen skikkelig bag del og jeg syntes denne vogna ikke passet helt til meg eller den kommende gutten. 
Var på utkikk etter en ny vogn lenge, og emmeljunga falt jeg for. Kjøpte en helt ny vogn med alt av utstyr. Den var så flott! ELSKET den. Men dessverre solgte jeg den når David-Elias var ca ett år. Jeg har alltid hatt vogn dilla og ville bytte og teste mange forskjellige merker. Angrer for at jeg solgte den, men gjort er gjort... Alle de forkjellige vognene jeg har vært borti, så har jeg alltid falt tilbake på emmaljunga. 
Jeg har hatt;
  • Brio
  • Simo
  • Babytravel 
  • Abc Design
  • Carena 
  • Emmaljunga

Men har aldri vært så fornøyd jeg er med noen andre som jeg er med emmaljunga. En vogn jeg virkelig annbefaler på det sterkeste! Har hatt to forkjellige typer: Mondial og Scooter. Ingen problem med noen av de, vognene har overrasket meg hele veien. 
Vogna jeg har nå til David-Elias er Scooter. Selv om han ikke bruker den så ofte lenger klarer jeg ikke å legge den bort. Noen turer er lengere enn andre, så vogna er brukt nå og da. Og siden vi må gå til barnehagen, bruker jeg den ofte opp og ned til barnehagen slik at han slipper å bli sliten. 

Den er utrolig flott og se på. (syntes jeg da). Men den begynner å bli slitt. Brukt den godt over ett år nå. Til alle sesonger har denne vogna overrasket meg, den tåler jo virkelig alt. Har både hatt ganske store barn i den, flere barn på likt og den har blitt lekt med. Utrolig at den lever enda, og er i så god stand. Lett både på vinteren som på sommeren er den også. Er så fornøyd.
Litt fakta om vogna: 
Scooter2.0 er en rendyrket og suveren sportsvogn (ikke for bruk fra fødselen av),
en av Emmaljungas tøffeste, smidigste og letteste!
Scootern sitt fornuftige forhold mellom pris og kvalitet har gjort den til en salgssuksess.
Med Scooter2.0 tar du stranden, skogen eller annet ulendt terreng, samt snø med letthet.
Scooter2.0 er en perfekt vogn for deg som vil ha en lettkjørt trille som fungerer overalt og
er lett og kompakt å slå sammen. Du kan bruke Scooter2.0 fra barnet kan sitte selvstendig.
For å få 5-punktselen i riktig høyde kan du allerede fra 6-måneders alderkomplettere med en ?minimizer pute? (tilbehør). 
Utrolig god vogn! Ja som det står over suksess og kvalitet! 
Dette har vogna:
  • Tre stillinger i ryggen
  • Kalesjen kan dras opp og ned etter høyden til barnet
  • Stor kurv under vogna
  • Kikke hull, slik at du lett kan se barnet mens kalesjen er oppe
  • Praktiske lommer i kalesjen
  • Reflekser
  • Skjerm til frem hjula
  • Vippe fungsjon til beina
  • Vippe håndtaket opp og ned
David-Elias er snart 3 år, og han sitter helt perfekt i vogna enda. Liten og lett vogn men alikevell så enkel og mye utsyr. Kan også ta av solskjermen og lage vogna til en "trille". Utrolig kjekt siden David-Elias begynner å bli så lang.

Ved neste baby er det ingen tvil om at jeg kommer til å gå for en emmeljunga igjen. Den er trygg og stabil, har aldri opplevd at den jar tippet uansett hvor mye David-Elias har leket i den.
Bare se så fint David-Elias sitter i den:


Q;Hvilken vogn bruker du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.