tirsdag 12. februar 2013

Sånn kan skje...

Om dere vet, så var barnefar med på noen episoder av "unge-mødre". Og det har seg slik at vi ikke er sammen eller har kontakt lenger. Dessverre.. Så syntes det litt tungt å tenke på at han er med i ungemødre episodene som kommer på tv imorgen. Men det skal nok gå bra.

Vil ikke "henge" barnefar ut på noen som helst negativ måte, for han var jo snill og flink. Men med tiden så viste det seg at det bare ikke fungerte. Noen ganger så er det bare sånn. Og det er jeg som har hoved ansvaret for D-E og håper barnefar en gang vil også ta en del av livet hans.

Men vi prøvde, er ikke det det viktigste? For D-E sin del, er det jo viktig at vi begge er lykkelige. Så håper inderlig på at alt ordner seg, og går seg til. Men slik det ser ut nå, så er han bare hos meg. Kanskje en vakker dag barnefar vil komme å hilse på, hvem vet?

Råde er jo også en liten bygd. Bygda mellom byene som det blir kalt.... Her kan det fort gå rykter om alt mulig rart. Tydeligvis så får alle mennesker her i Råde vite om alt og alle. Og det blir fort vridd på sannheten. Ja går en del "rykter og falske" ting om meg her i Råde ja. Men det må jo jeg nesten regne med. Blir ikke lei meg eller sint av disse ryktene, for jeg selv vet sannheten og har bevis.

Håper det besvarte en del spørsmål. 


4 kommentarer:

  1. Utrolig bra gjort av deg å ikke henge ut barnefar :) Det er så mange som slenger shit om hverandre også blir alt bare krøll.

    Så lenge dere har der bra har D-E det bra også. Han hadde ikke vært en glad liten gutt om dere bodde sammen og kranglet så busten føyk. Det har jeg førstehånds erfaring med for jeg er vokst opp med foreldre som hyler og banner til hverandre. Kaster ting i veggene og sparker inn dører fordi den ene lukker seg inne :( Det er ikke noe barn bør oppleve :)

    STå på med den fantastiske jobben du gjør :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja. Man må jo klare å vokse opp for barna sine. :)

      Uff, det er ikke noe bra. Nei det er ikke greit at det er slik.

      Tusen takk kjære deg! :) <3

      Slett
  2. Håper alt ordner seg! :) <3
    Jeg hater rykter... Går rykter om meg her hvor jeg bor også om at jeg er gravid.. det verste av alt er at de har holdt på med disse ryktene siden tidlig i høst, så skulle vel vært høygravid snart jeg da :P Hehe.. men men.. siden folk ikke har bedre ting å ta seg til så får de bare snakke.. jeg vet sannheten selv, og det er det beste! :) Så ikke la ryktene ta over deg heller! Stå på!! :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det mulig! Rykter er så teit! De har ikke noe bedre å snakke om da vell.. Hehe :) Håper det går bra med deg :)

      Slett

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.