tirsdag 17. september 2013

Rask enkel Brownies Muffins

Nå kommer noe jeg selv syntes er super godt og enkelt! En oppskrift som ikke tar all verdens tid å lage. Noe du kan kaste sammen på en lørdagskveld uten og bruke hele kvelden. Nam Nam, sier jeg bare.. Farlig godt! 
Du kan lage ca 16 stk med denne oppskriften. Men jeg brukte STORE former og lagde 8 stk. 


Du trenger:
2 Egg
3dl sukker
2dl hvetemel
100g smeltet smør
1ts vaniljesukker
3-4ss kakao


Slik gjør du:
Visp sukker og egg til eggedosis.
Bland inn resten av ingrediensene.
Fyll muffinsformene halvfulle.
Stekes på 200C i 13 min. Eller kortere.


De er gode til å fryse også. Så perfekte "jeg har lyst på nå" muffins som tar kanskje 20 min til sammen å lage. Kos dere med kjempe gode brownies muffins! 

Slik ble mine store brownies muffins;
 
Store og gode! Myke og saftige inni.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.