tirsdag 10. september 2013

Min herlige sønn

Åh, får litt vondt følelse av å tenke på at jeg aldri får tilbake baby tiden med David-Elias. Alt gikk så fort, alt for fort! Og noen ganger ser jeg på gutten min som snakker med meg, og jeg tenker HVOR I ALL VERDEN har tiden blitt av, er jo ikke så lenge siden han var i magen min og jeg ventet ihjel på min kjære lille gutt som skulle komme ut. Og nå sitter jeg her, jeg er snart en mamma til 3 åring! RART, er jo en liten stund til han blir 3 år. Men alikevell!
Må vise dere litt mimre bilder av både min herlige mage(åh, savner den tiden!) og David-Elias som baby. 

Savner baby kulen min. Men ikke alle plager. 

Husker det var noen som laget dette bilde til meg. Husker ikke helt hvem, men ble så utrolig glad i det! Har det godt lagret på min pc enda. 

ÅHHH, Savn altså! Mitt hjerte. 

Aah, bare elsker dette bilde! Øyene er ikke redigert! Han hadde blå øyne når han var mindre, eneste som er redigert på dette bildet, er at alt er i gråskalert, men ikke øyene! Fantastiske babyen min! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.