onsdag 25. september 2013

Planlegging av bursdag for 3åringen

Tenk at min lille prins fyller hele 3 år 1.10! Og hjelpes tenk at jeg har vært mamma i hele 3 år!! Hvor har tiden blitt av? Ikke ung mamma nå lenger nei, nå er jeg en mamma full av erfaringer til en trass liten gutt. Ja trass hører jo med 3 års alderen. Tiden med David-Elias har vært helt fantastisk. Gleder meg til mange år med han videre, hvem hadde trodd at mammarollen for David-Elias skulle være så fantastisk?(slitsomt til tider også men..) Gleder meg til å feire denne herlige 3 åringen. 
Kommer nok til og ha bare familie bursdag. Hadde barnebursdag i fjor, men dette året blir det nok bare familie og nære venner bursdag. Jeg går gravid og er ganske sliten, og har et helt hus som enda er under oppussing. Så tror vi holder oss til ett selskap. Og siden det "bare" skal være ett selskap, skal det planlegges noe mer. Eller blir jo egentlig ganske enkelt, men prøve å gjøre det flott ut av enkelt. I år kommer vi til å gå for en litt mindre bestilling fra >bursdagsboks.no. Da skal vi ha blått tema. Enkelt og greit, blir litt mørkere blå enn den lyseblå fargen, han blir jo hele 3 år så viktig med litt stor gutt farger og ikke den babyfargen. 
Ifjor hadde vi grønn og traktor tema.. Du kan jo se noen bilder fra 2års dagen til David-Elias:


 Tenk dette er 1 helt år siden. Nå bor vi heldigvis i ett hus som er mye større en den lille leiligheten, så vi får utnyttet plassen mye mer. Er jo så koselig å planlegge bursdag til verdens beste sønn. Nå er straks gaven i boks og nesten all planlegging er ferdig. 

Kommer med et lite tips til slutt; Og det er >bursdagsboks.no Et perfekt sted og bestille bursdagsutstyr, ikke bare bursdagsutstyr men til babyshower, bryllup og andre festligheter. Se litt insperasjon til David-Elias sin bursdag:
Trykk på bildet for å komme til nettsiden! Dette er noe som ventes i postkassen nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.