tirsdag 10. september 2013

Lillebror skal hete?

Okei, da har vi kommet til at vi avslører navnet til lillebror på nettet også. Har jo fortalt det til mange, men det er mange som ikke vet navnet enda også. Det å finne guttenavn var veldig enkel både for meg og Henrik, det var jentenavn vi diskuterte litt mer om. Men nå har vi funnet det perfekte navnet som er så vakkert! Eller vi syntes det ihvertfall.. Og jeg tror lillebror kommer til å kle det navnet også.. 
Lillebrorprins skal hete 

Lillebrorprinsen skal hete Matteus, åh som jeg er forelsket i det navnet! Rett og slett ELSKER det! Moro at ikke det er så mange som heter det også, søkte på norskenavn.no og fant ut at det er under 20 stk som heter Matteus. Så stolt og litt til!! Navnet Matteus fant jeg på, jeg ville ha bibelske navn til begge barna mine, så tittet over hva som var bibelske navn, da dukket Matteus opp. Og både jeg og Henrik likte det fra første stund. Veldig glad for at jeg og Henrik var enige om dette navnet. Navnet ble jo bestemt med engang! Så stolt over navnvalget.
Navnet Matteus betyr: Guds gave.
 
Se så søt smokkelenke! Så vakkert navn! Smokklenken har flinke Mari laget til lillebror. Du kan se facebook siden hennes>HER<. Smekken er bestilt fra Sivs lekre smekker 
Q;Hva syntes du om navnet?

2 kommentarer:

  1. Sjeldent og vakkert navn, men hvis du søker på ssb.no/navn som har oppdatert statistikk ser du at det er over 200 som heter Matteus og Matheus til sammen :)

    SvarSlett
  2. Elsker navnet, har selv en sønn på snart 3 år som heter Matheus, men med h som du ser.. :)

    SvarSlett

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.