tirsdag 10. september 2013

Når oldemimmi kommer på besøk..

Oldemimmi er min kjære bestemor og David-Elias sin oldemor. Igår hadde vi hatt formiddags besøk av den herlige damen våres. Og når hun kom på besøk hadde hun med seg enda mer strikka tøy til David-Elias! Jøsses, nå har han mye klær fra henne, men det er det flotteste klær David-Elias eier. Og denne gangen hadde hun med seg to gensere og en lue. 
Som jeg elsker klærne hun lager til D-E, noe av det flotteste gavene jeg vet om! Hjemmelaget med omtanke og hjertet. Tenk så mye arbeid hun legger i hver eneste ting hun lager. 

Han har så mye fint som hun har laget nå. Har tenkt etterhvert å lage ett eget innlegg om alle klærne D-E har fått av Oldemimmi'n sin. Syntes de flotte klærne burde få eget innlegg snart. hihi. 

Min bestemor, og D-E sin oldemimmi. David-Elias ser ganske sur ut på bildene, og ja det var han også! En stk trøtt liten gutt som egentlig ikke ville ta noen bilder stakkars. 

Buksa han har på seg er også hjemmestrikket. Den fikk han av oldemimmi ifjor, og den passer perfekt enda. Elsker strikkatøy, det passer så lenge! 

Vakkreste på jord! Det nye favoritt settet! 

Q; Er du glad i strikkatøy?
Q; Syntes du D-E var fin?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.