tirsdag 10. september 2013

Resultatet av ultralydtimen

Da er den ventet ultralyd timen over! Endelig fikk vi vært på ultralyd også. Gått og gledet meg lenge, og lurt på hva som gjemte seg inne i magen. Forventningene var store! Tenk at vi skulle se vår lille baby for første gang! Håpet alt sto bra med den lille og at det var en frisk baby. 
Da vi kom inn ble vi møtt av en utrolig hyggelig dame, gjorde opplevelsen litt bedre. Med engang hun slo på ultralyd apperatet så vi den fantastiske søte babyen som kosa seg og sprelte i magen! Ja, fikk nok en gang bekreftet at det var en aktiv liten krabat i magen. Hun undersøkte en god stund, og kom med spørsmålet; vil dere vite kjønn? JA, kom det både fra min og Henrik sin munn. Og i magen skjuler det seg en liten gutt til! Så heldige å bli foreldre til en liten prins til! GLEDE! Perfekt liten gutt lå i magen, frisk og rask. Lykkelig, er så heldig! Tenk å bli mamma til enda en liten frisk og rask gutt. Føler meg velsignet!


Idag er jeg 19 uker! Ja ble satt frem i tid. Så terminen er 27.1.14! Terminen er regnet ut i fra 40+3 og normalt måler de 40+2, men siden de regnet 40+3 så fikk jeg en dag senere termin enn normal regninga 40+2. Men isåfall er jeg hele 19 uker på vei i dag, hun målte babyen og det tilsa 19 uker akuratt! Moro! Så jeg er 19 uker i dag og har termin 27.1.14! 
Siden jeg er 19 uker i dag, skulle jeg egentlig ha laget en 19 ukers opptadering, men siden det er ikke så lenge siden jeg kom med 18 ukers opptadering venter jeg heller til uke 20 med å komme med opptadering. 
Her kommer det et lite bilde av sprellebaby. En perfekt laget liten gutt! Navnet kommer vi til å avsløre senere! 
Det var mange som meldte seg på "hva tror du" innlegget, og det var Camilla, min kjære søte veninne som klarte og gjette nærmest. Hun gjettet gutt og termin 28. Så hun skal få en liten overraskelse i posten! Gratulerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.