tirsdag 10. september 2013

Gravid uke 18

Nå stiger jeg inn i uke 18, og to små dager til rutine ultralyd. Hjelpes, som vi gleder oss. Tiden går så fort! Håper den lille vil vise seg til fredag. Veldig nyskjerrig på om vi må handle inn rosa eller blå. Morsomt at det var så mange som ble med på"hva tror du" innlegget. Blir moro å se hvem som har riktig nå. Jeg selv har ikke følelse på hverken gutt eller jente.. Usikker..  Merker babyen blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Til og med Henrik kunne kjenne spark utenifra i går kveld! Veldig koselig, det første tegnet han har fått av babyen! Veldig moro og dele det med den personen jeg elsker! Vi har virkelig fått en livlig baby, merker spark tydelig og hardt. 
Termin: 31.Januar.2014
Trimester: 2
På vei: 18 uker
Neste kontroll:  2.9
Kjønn:  Vet ikke Ultralyd til FREDAG!
Navn:  Gutte navn og jente navn er bestemt
Innkjøp: Babygym, vippestol og kosedress
Hevelser og vann i kroppen:  Nei.
Hodet ned:  Nei.
Aktivitet: Mye aktivitet om kvelden rundt kl 18.00, moro og kjenne en liten hyper baby!
Tungt:  Nei.
Kynnere: Har veldig mye kynnere og nedpress om dagen. Så prøver å være flink til å ta det med ro. 
Hodet festet:  Nei.
Barnerom:  Sover på rommet vårt. Holder på og pusse opp et nytt barnerom nå.
Mangler av utstyr: Klær, (Er så heldig og få masse klær av vennina mi), Vogn, Stellebord, bilsete, tripptrapp stol, ammepute og mye mer.. 
Utstyr: Vugge, litt klær etter D-E, sprinkelseng, dyner, vinterpose, skinnfille, vippestol og babygym.
Av smak på: Hvitløk og mat med mye krydder i, får jeg i meg det blir jeg veldig dårlig. 
Sulten:  Egentlig ikke. 
Matkick: Nei, bare små kick noen ganger..
Plager: Mye trøtt og sliten.
Humør: Ja, litt opp og ned.
Utålmodig: Nei! Har god tid!
Sykehusbaggen: Ikke pakket, litt tidlig..
Høygravid: Nei. 

Ukens magebilde:
Ukens bilde ble fra instagram denne gangen. Men det får bare gå. Er dårlig, så vil ikke ta bilde av hele meg. Veldig forkjølet faktisk, og denne gangen er det bare jeg som er det. David-Elias er frisk som en fisk og mannen også. Bare jeg som ligger rett ut. Men har dagene til gode, koser meg og tar det med ro.. Veldig deilig egentlig. Vil du få med deg hvilken kjønn det blir på fredag, følg meg på instagram da det blir først publisert der. Himmeldus heter jeg på instagram! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.