tirsdag 10. september 2013

Wallsticker til veggen i stua

Endelig kom wallsticker jeg bestillte for en stund siden. Ventet og ventet noe veldig på den, var så spent! Endelig kunne jeg pynte opp den tomme veggen i stua. Var så stort område som ikke hadde noe preg. Så det kledde seg med en wallstickers der. Jeg bestillte fra http://frumaela.veggfolie.no/. Ganske fornøyd, untatt vente tiden men sånn er det noen steder. 
Linken til wallsticeren vi bestille er >HER<
Denne delen av stua er ikke helt ferdig enda.. Blir litt små ting som mangler men, sånn er det når vi kommer fra en liten leilighet. Får ta det med tiden.
Flinke kjæresten som setter opp wallstickeren. (noe jeg ikke hadde fått til i det heletatt!) Ihjørnet av stua kommer jo også barnevugga, men når barnevugga skal flyttes igjen kommer det til å bli så tomt. Lurer på om jeg skal invistere i en trestige og ha på pynt. Se så mye fin insperasjon >HER<




Elsker det bibelverset, det er så fint og har så mye betydning. Og siden jeg er kristen er det jo bare enda mer pluss! Moro og pynte hjemmet vårt med vår sjel... Gleder meg til å få inn litt mer her på veggene, familie bilder skal tas og henges opp på samme vegg også. Tror det kommer til å bli koselig med bilder på den veggen. Familie bilder og denne wallstickersen passer jo perfekt sammen. 
Q;Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.