tirsdag 10. september 2013

Vi har kjøpt hus

Endelig var det våres tur også. Ja vi har endelig kjøpt hus her i Råde. Jey! Så moro. (det er derfor jeg har vært ganske treig på bloggen). Men nå er hemmeligheten offentlig og vi er kjempe glade. Vi har kjøpt et gammelt hus som trenger litt oppussing. Men det syntes vi er bare gøy. Bli litt mer vårt på en måte. 



Nå blir det sikkert flere innlegg med oppussing og moro! Fy som jeg gleder meg, merker etter alle disse dagene med nervøsitet og mange tanker at jeg endelig kan slappe av. Det er våres! Vi får vite til neste uke når vi overtar. Dette blir spennende. 
Kommer til å bruke mye tid på oppussing, for huset trenger det. Men vi tenker at vi skal begynne med det aller viktigste; Terasse, Kjøkken, bad og soverom. Mye annet trengs bare å males. 
Q;Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.