tirsdag 10. september 2013

Når vi overtar huset

Endelig litt tid til å sette seg ned med dataen igjen og skrive skikkelig innlegg. Dagene her hjemme er ganske stressfulle, er alltid noe som må gjøres hele tiden. Og kjæresten jobber overtid ganske mye, så lite til vil jeg da bruke på dataen. Men bedre tider ventes ;). 

Idag fikk vi vite når vi skal overta huset! Og den fast bestemte datoen er; 10.06.2013! Endelig, begynner til å gå litt fremover. Føler disse dagene her er bare stress sammtidig som alt går så grusomt sakte. Men nå begynner alt å legge seg til rette. Og når vi fikk datoen i stad, fikk jeg virkelig en stress følelse over meg! Litt over 3 UKER! Hjelpes, nå må ting pakkes, forberede og planlegge masse. Meg fy som jeg gleder meg også. Livet begynner med ett nytt skritt, enda ett skritt mot voksen livet. (Selv om jeg er egentlig ganske voksen) 

Åh, som det klør i fingrene for å oppusse og gjøre i stand til vårt hjem. Har bestillt malingshjelp og vi har mange venner og familie som gjerne vil stille opp! Vi er så heldige, føler meg så velsignet. Kommer flere bilder av huset senere. Kanskje til lørdag, bar følg med! Du kan også få snik titte på mange spennende bilder på instagramen min; Himmeldus heter jeg der. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.