tirsdag 10. september 2013

Stua vår

Endelig har det kommet til at jeg skal vise dere den flotte stua våres. Herlige stua våres som er i lune lyse farger. Åh som jeg elsker stua! Er blitt så flott her. 
Det vi har gjort her er å male, ja male OVERALT! Det var halv-vegger av furu og rød tapet! Oh så lekkert! Vi lagde også inngang fra stua inn til kjøkkenet. Før så var inngangen til kjøkkenet i den lille hallen her oppe, men den har blitt tettet. Det ble malt så fort fargene ble bestemt. Vi malte halv-veggene hvite, jeg syntes de var sjarmerende og ville beholde de. Over halv-veggene ble de malt med en lys grå farge. Morgendis tror jeg fargen heter. Alt ble så fint i sammen. Hele stua går i ett, med møblene og det liker jeg! Du kan jo titte på den "fine" stua slik den var før:
Ehm ja, slik var det ihvertfall før. 
Etter mange timer med jobb. Maling, riving av tak og pusse ble stua så fin. Vi trives veldig slik som den er. Kommer sikkert etterhvert til å ha smartpanel, men det er en veldig god stund til. 

Til høyre har vi døra inn til toalettet, til venstre er trappa ned.


Der hvor dvd hyllene til høre står, var døra inn til kjøkkenet før, men det har vi tettet igjen og lagt smartpanel fra hallen her og til gangen nede. (Taket kommer til å bli malet)


Første inngangen til høyre er inn til kjøkkenet og neste er inn til hallen, trappa og toalettet.. 
Under trappa til 2 etasje er den flotte "jeg vet ikke hva det er"! Lurer veldig på hva jeg skal ha inne i den. Spørte det samme spørsmålet på instagram, fikk mange fine tips. Følg meg gjerne på instagram du også; himmeldus heter jeg der. 




Peisen skal vi bytte ut nå før vinteren så vi får det varmt her.(må bare finne en rimelig og fin først) 



Veldig førnøyd med fargene vi har valgt her i stua. Vi mangler litt små ting her og der, men ikke sånn kjempe viktige. Litt lister her og der og maling av dør karmer.
Q; Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.