tirsdag 10. september 2013

Mitt og Henrik sitt soverom

Siden neste omvisning i huset var mitt og Henrik sitt rom, fikk jeg somlet meg til å lage innlegg om dette også. 
Soverommet vårt ble brukt til peis-stue før vi kjøpte det. Men siden det ikke var mange nok soverom, så valgte vi og bruke dette som hoved-soverom. Det er faktisk to peiser på soverommet, men den ene skal bli fjernet etterhvert. 
Fargen på soverommet var rød, ja rød er ikke akkuratt vår farge. Og vi bestemte oss før å prøve en fin brun farge,  fargen vi bestemte oss for heter marrakech. En flott vakker farge jeg har blitt forelsket i. Fargen passer perfekt til det hvite. 
Eh ja, hvem hadde trodd jeg av alle skulle få dilla på rosa? Hatet egentlig rosa, men nå går det igjen i mye av interiøret her hjemme(til mannens store skrekk). Senga er fra ikea og heter birkeland for dere som måtte lure. 


Er ikke helt 100% ferdig, mangler komode og litt annet diverse. Men er ganske fornøyd hittil. 


Og ja, den andre enden er fylt med baby ting. Dette blir ikke lenge ståendes her, da vi holder på med og male rommet til babyen. Men senga blir vell der til babyen flytter inn på eget sovrom. Og etter det blir det en komode der. 
Da har dere fått tittet på soverommet vårt. Og neste rom er STUA, har gledet meg til å vise dere den flotte stua vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.