tirsdag 10. september 2013

Oppussing av tvbenk

Idag har vi hentet en "ny" tv benk, i furu(og jeg er ikke så særlig glad i furu). Males og sette på knotter var den store planen for denne tv benken. Skulle egentlig ikke bytte bort tv benken før til sommeren, men siden vi fikk den gratis og hadde maling stående var det vanskelig og si nei. Og gjett om jeg er glad for den nye benken. Fikk følelsen av at rommet ble større, og det er DEILIG -Ihvertfall når jeg bor i denne knøtte lille leiligheten. 
Elsker jo og male å pusse opp. Så har laget en egen kategori her inne på bloggen med >oppussing. Der kan dere følge med på alle prosjekter jeg holder på med. 

Men nok om det, her skal dere se den gamle "tv benken": (Eller det er egentlig en kommode, og den har blitt flyttet ut i gangen siden jeg har alle klærne til D-E i den. det ble egentlig ganske fint i gangen når jeg flyttet om der også. Viser dere bilder senere)
Og slik så tv benken ut når den kom i hus, Den var uten maling og uten knotter: (den hadde jo selvsagt ikke grå maling på seg, men glemte helt å ta bilde før jeg hadde begynnt å male.) 
Og etter Sara Emilie har kosa seg med å male og puttet på knotter. 

Ble så fornøyd! Det ble så fint. Ikke sist men, ikke minst; fikk vi plass til alle dvd, nå slapp de og ligge i stabbler på stuegulvet. Elsker gråfargen, SELVBLANDET også faktisk. Og malet med en svamp. Utrolig lett og male med svamp, viste ikke at det ble så fint og matt med en svamp. Veldig fornøyd. Knottene bestillte jeg fra kremmerhuset.no for en stund siden, men fant aldri ett sted der de passet. Og tv benken ble jo skjønn med de grå/hvite knottene.  
Q; Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.