tirsdag 10. september 2013

Leiligheten stua

Tenkte jeg skulle vise dere noen nye bilder av stua vår. Hadde jo bilder av den på "gamle" bloggen, men ser jeg har fått nye lesere og har lyst til å vise dere stua våres også. 
Stua våres så langt: Men laaaangt i fra ferdig, hehe. 



Her ser dere den søte lille stua vår. Vi har åpen kjøkken løsning og alt virker faktisk mye større da. Jeg og David-Elias passer helt fint inne i leiligheten her. Men som sakt leter jeg etter noe større. Er veldig fornøyd med hvordan stua har blitt. Når jeg gikk på unge mødre på tv FEM, syntes jeg ikke leiligheten så ut!! Men på ett år, har jeg klart å lage det litt mer ett hjem jeg er mer og mer stolt av. 
Kan jo se noe FØR bilder av stua, 
Slik så det ut når jeg gikk på unge mødre;


Kommet litt lenger med hjemmet ja. Ser stor forskjell på bilder. Jobbet meg litt opp til ett finere hjem. *lykke! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.