tirsdag 10. september 2013

Gravid uke 15

Nå har en vært ett par uker uten blogging, og fy som det har vært godt! Nå føler jeg at jeg har mer motivasjon. 
Ja tenk at jeg er hele 15 uker med lille skatt i magen, koser meg med den voksene magen med små bevegelser nå og da. Har hørt hjertelyden og alt er mye mer virkelig! Tenk vi blir en familie på 4 i starten av neste år. Hjelpes, så koselig men også litt skummelt. Men må si jeg gleder meg veldig, gleder meg til og få en liten en igjen å kose med. Formen er så og si bra, er ikke så hormonell lenger og kvalmen er helt borte.. Men merker jeg er mye trøtt! Kunne nesten sovet på sofaen dagen lang. Gleder meg til energien kommer tilbake, er så mye jeg skal gjøre og må få gjort. Men den tid kommer, nå må jeg prøve på best mulig måte å lytte til kroppen. 

Termin: 31.Januar.2014
Trimester: 2
På vei: 15 uker
Neste kontroll:  I midten av august
Kjønn:  Vet ikke
Navn:  Gutte navn og jente navn er bestemt
Innkjøp: Body, bukse, babyteppe og sprinkelseng.
Hevelser og vann i kroppen:  Nei.
Hodet ned:  Nei.
Aktivitet:  Har faktisk merket en liten sommefuglbevegelse nå og da, men ingen fast. 
Tungt:  Nei.
Kynnere: Nå og da, merker jeg får kynnere hvis jeg holder på mye.. (blitt flinkere til å ta det med ro)
Hodet festet:  Nei.
Barnerom:  Sover på rommet vårt til vi får pusset opp ett nytt rom. 
Mangler av utstyr: Klær, (Er så heldig og få masse klær av vennina mi), Vogn, Stellebord, bilsete, tripptrapp stol, babygym, vippestol, ammepute og mye mer.. 
Utstyr: Vugge, litt klær etter D-E, sprinkelseng, dyner, vinterpose og skinnfille.
Av smak på: Hvitløk og mat med mye krydder i, får jeg i meg det blir jeg veldig dårlig. 
Sulten:  Egentlig ikke. 
Matkick: Nei, bare små kick noen ganger..
Plager: Mye trøtt og sliten.
Humør: Ja, litt opp og ned.
Utålmodig: Nei! Har god tid!
Sykehusbaggen: Ikke pakket, litt tidlig..
Høygravid: Nei. 

Ukens magebilde:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.