tirsdag 10. september 2013

Gravid uke 13

Oi oi, oi! Inn i enda en ny uke! Da stiger jeg inn i uke 13. 
Termin: 31.Januar.2014
Trimester: 2
På vei: 13 uker
Neste kontroll: Skal bestille 
Kjønn:  Vet ikke
Navn:  Gutte navn og jente navn er bestemt
Innkjøp: Ingen enda.
Hevelser og vann i kroppen:  Nei.
Hodet ned:  Nei.
Aktivitet:  Har faktisk merket en liten sommefuglbevegelse nå og da, men ingen fast. 
Tungt:  Nei.
Kynnere: Nei.
Hodet festet:  Nei.
Barnerom:  Sover på rommet vårt til vi får pusset opp ett nytt. 
Mangler av utstyr: Nesten alt
Utstyr: Vugge og litt klær etter D-E
Av smak på: Hvitløk og mat med mye krydder i, får jeg i meg det blir jeg veldig dårlig. 
Sulten:  Egentlig ikke. 
Matkick: Nei, bare små kick noen ganger..
Plager: Kvalme, svimmel og vondt i hodet. Men ellers i fin form
Humør: Ja, litt opp og ned.
Utålmodig: Nei! Har god tid!
Sykehusbaggen: Ikke pakket, litt tidlig..
Høygravid: Nei. 

Ukens magebilde:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.