tirsdag 10. september 2013

Fargevalg

Åh! Det er jo et hav med forskjellige farger der ute. Hvem skal vi velge og hvor skal vi ha dem?

Er så mye og velge i mellom! Men har sånn ca funnet ut alle farger til alle rom. Men er virkelig ikke lett altså, her må det tilpasses, se om rommet blir "fint" i den fargen og ikke overdrive.. Ser det er flere som OVERDRIVER med fargevalg som ikke passer sammen og blir alt for mye.. Så her kommer jeg nok til å gå i lyse og trygge farger. Ikke for sterke og ikke for svake, derfor har jeg falt for en enkel lys grå farge til stuen. Gleder meg virkelig til å begynne å male. (selv om jeg vet at jeg kommer til å bli dritt lei). 
Fargen på rommet til David-Elias blir hvit med en lyse blå vegg. Grunnen til at jeg velger bare en vegg, er fordi at rommet kommer til å virke så mye midre hvis jeg maler alt blått, syntes det ser ganske rotete ut med mye sterke vegg farger på barnerom også (egen mening). Barn skal jo ha møbler og leker  som gjerne har litt farger på seg, så derfor syntes jeg det er "finest" med lyse og behagelige farger. 
Kjøkkenet, ja kjøkkenet kommer til å bli hvit og grå. Men det er en liten hemmelighet enda med hvordan ting skal bli der inne. -Kommer snik titt bilder på instagram etterhvert, så bare følge med! himmeldus heter jeg på instagram.. 
Så her ja, er planene i gang. Overtagelsen skjer ikke før den 10/6. Men vil være ganske så klar før det. Greit å få oppussingen under kontroll, slik at vi kan få fort gang på alt sammen. Fant nemlig ut istad at vi må sansynligvis være ute av leiligheten den 17/6, så 7 dager blir det med bare flytte stress! yey... Men godt og komme raskt i gang. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.