tirsdag 10. september 2013

Den første dagen

Endelig kom dagen vi fikk nøkkel og kunne gå inn i huset som er vårt! En stor glede. Men kjenner at jeg gruer meg til alt som må gjøres, ihvertfall nå.. Formen er ikke helt på topp, men skal nok få til mye selvom. 
Igår dro vi en tur til Ikea, handlet inn en hel del. (gleder meg til å vise dere). Skulle egentlig inn dit for å bestille kjøkkenet, men kom aldri så langt.. Ja, vi dro på ikea alt for sent på dagen. Folk OVERALT! Fy så slitsomt, blir nok en tur til ikea på mandag igjen for å bestille kjøkkenet. Men vi fikk med oss masse annet vi trengte. Deilig med litt nytt. 
David-Elias kosa seg på ikea også, ikke alltid like gøy men turen gikk helt fint. Er en liten trass fyr om dagen han her.. 

Og nå er vi igang for fult! Har maling i håret, på kroppen og egentlig overalt. Men vi er ihvertfall i gang. Som sagt i dette >HER< tidligere innlegg, så skulle vi begynne med soverommet til meg og Henrik. Malingen er kjøpt inn, og jeg er stor fornøyd med fargevalget. Står i stil til alt vi kommer til å ha der inne! GLEDER MEG! Har kommet lagt allerede i denne skrivende stund. Trenger bare et strøk til her og der, så er rommet ferdig! Ja et rom på en dag, det liker jeg. 




Pauser er godt og ha under jobbing. Følg meg gjerne på instagram; himmeldus, der får du se mye spennende bilder fremover. 
Grusom den fargen som var der.. Er så glad det finnes maling altså! Er det noen som kan gjette hvem farge vi skal ha på soverommet vårt? 
Skikkelige bilder av soverommet kommer når det er ferdig, kanskje vi blir ferdig i kveld? Håper så, er mye igjen.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.