tirsdag 10. september 2013

David-Elias i genser fra pimpyourkid.no

Ønske min nye samarbeidspartner velkommen! En flott nettbutikk med utrolig billig barneklær. Ble nesten litt sjokert over hvor billig det er! Billig, flott og holdbar. Denne gangen har jeg(vi) fått lov til å teste en genser. En morsom og søt genser med stjernetrykk. Når den dukket opp i posten var jeg så spent at jeg måtte prøve den på lilleprins med engang. Ble så fornøyd, den var jo så fin! David-Elias likte den også! 
Bare se så søt han ble i >denne< genseren.



Aaaw, smelter helt av denne fine prinsen! Han var så fin i denne genseren. Den er brukt og vasket allerede, og like fin å bruke. Annbefales virkelig. OG VET DERE HVA?!?! Genseren koster bare 89!! 89 små kroner for en så fin genser, virkelig fornøyd! 

Laget bilde-kolasje til dere slik at dere kan se litt av utvalget de har inne på nettbutikken dems. 
Se så søte jenteklær dem har! Dette er bare litt av hva de har for jenter. For å se mer trykk >HER<

 
 
Se på den søte stripete sparkebuksa!! Denne fikk jeg som en overraskelse i posten til lille prins i magen. Dette er bare utvalg jeg har laget til en kolasje.. For å se mer av hva de har trykk >HER< Gå også inn på facebook siden dems >HER< Er du på instagram? Isåfall få med deg nyhetene og fine bilder på pimpyourkid_
Snart kommer det også en konkurranse i samarbeid med pimpyourkid! GLED dere.. 
Q;Har du hørt om pimpyourkid? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.