tirsdag 10. september 2013

Livstegn

Mye å holde styr på disse dagene, har ikke tid til å ta frem pc og lage bedre innlegg. Men et lite livstegn blir det fra meg! 

Vi bor fortsatt hos mamma og pappa. Satser på å være inne i huset i løpet av denne uken. Men mye stress, kjøkkenet tar mye lenger tid å få opp enn forventet. Det som står igjen nå er å få opp strøm kontakter, slik at vi kan få bruke kjøleskap og diverse som vi må ha i orden før vi flytter helt inn. 

Men ikke så lenge igjen nå, vi har klart UTROLIG mye på så kort tid! Har virkelig stått på, en stor takk til familie og venner som har hjulpet oss så godt de kan!! Er så takknemlig. Det har vært lange timer og dager.. Kan endelig si at jeg begynner å se litt lysere på ting. Er ikke så lett å få til hverdag, oppussing, barn, familieliv og jeg som er veldig sliten om dagen, alt på engang! Da er det godt at ting roer seg ned. 

Kommer mange spennende innlegg etterhvert!! -Huset rom for rom, spennende forandringer i familielivet og masse annet! Bare følg med!
Må slenge med et bilde av skjønneste prinsen min David-Elias. 

Bare å titte innom instagram også; himmeldus heter jeg der. Legger ut flere bilder der om dagen enn her inne dessverre. Kommer jo snart sterkere tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.