tirsdag 10. september 2013

David-Elias skal bli storebror

Da fikk jeg endelig tid til å lage dette innlegget også. Min søteste og vakreste gutt skal bli storebror i slutten av Januar. 
Denne nyheten kom brått på for liten og stor. Men så takknemlig vi er! Skal få ett nytt mirakel. David-Elias er også ganske glad, "mamma har baby i magen". Vi gleder oss alle sammen! Mens terminen er 31.1.14 Så det vil si at jeg er 12+1 i dag. 
 Imorgen kommer jeg med en status om graviditeten, det vil jeg gjøre hver gang jeg går inn i en ny uke, selv om denne kommer litt for sent! Da kommer info hvordan formen min er og mage bilde. 

Fine prinsen min som kommer til å bli en kjempe flink og flott storebror. Litt rart å tenke på at denne lille gutten skal brått bli den største! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Koselig at du vil kommentere bloggen min. Men uhyggelige kommentarer blir dessverre ikke godkjent.